Yensu Sözleşmesi

Yensu, çalışanları, bayileri, tedarikçileri, diğer paydaşları ve müşterileri ile Yensu Sözleşmesi imzalamış sayılır.  Sözleşme tarafların haklarını gözetmek için yapılır.

Müşteri herhangi bir nedenle ürün ve/veya hizmetten memnun kalmadığı sürece, alışverişin hangi safhasında olursa olsun öncelikle parası iade edilir. Sonrasında Yensu’nun ilgili birimleri ve yöneticileri müşteri ile görüşerek mevcut sorunun giderilmesi sağlanır.

Yensu çalışanları firmanın birer organıdır ve gerek fikirleri ile gerek eylemsel olarak, karar alma süreçlerine katılır ve kurum politikasının belirlenmesinde etkin rol oynar.

Bayiler Yensu’nun kurumsal politikalarının sahada uygulayıcıları ve temsilcileridirler. Yensu’nun tüketiciye karşı sorumluluk ve görevleri onları tamamı ile bağlar.

Tedarikçiler Yensu için üretecekleri emtia ve hizmetleri kurumun kalite anlayışı ile örtüşecek nitelikte üretmek zorundadırlar.